+375 (17) 317-04-71

+375 (17) 317-04-72

Галоўная

Аб нас

Экспертызы

Інжынерныя паслугі

Вымярэнні і ацэнка

Семінары

Кантакты

+375 (29) 109-60-11

+375 (44) 588-60-11

Галоўная

Судебно-экспертная коллегия проводит в судебном и досудебном порядке экспертизу ўсіх відаў турбакампрэсараў.

Турбакампрэсар (кампрэсар турбанаддуву, ТКР) – гэта дапаможны агрэгат рухавіка, які мантуецца на рухавіку і інтэграваны ў:

  • сістэму забеспячэння рухавіка паветрам;
  • сістэму выпуску газаў, якія адпрацавалі;
  • сістэму змазвання рухавіка.

Турбакампрэсар, з'яўляючыся асобным агрэгатам, можа як рамантавацца ці замяняцца асобна ад рухавіка, гэтак і рамантавацца ці замяняцца адначасова з рамонтам ці заменай рухавіка.

Асаблівасцю рамонту ці замены турбакампрэсара вельмі часта з'яўляецца тое, што праца па першапачатковым дыягнаставанні, а таксама праца па здыманні-ўсталёўцы турбакампрэсара выконваецца персаналам адной СТА (ці непасрэдна ўласнікам ці кіроўцам аўтамабіля), а ўласна праца па дэфектацыі і рамонце турбакампрэсара выконваюцца персаналам іншай СТА.

І не рэдкія выпадкі, калі папярэднія меркаванні пра прычыны ўзнікнення няспраўнага ці непрацаздольнага стану турбакампрэсара, роўна як і меркаванні пра аб'ём і кошт рамонту, у персаналу адной СТА (ці непасрэдна ва ўласніка ці кіроўцы аўтамабіля) і ў персаналу іншай СТА адрозніваюцца.

Гэткім чынам, у спрэчцы аб прычынах узнікнення няспраўнага ці непрацаздольнага стану турбакампрэсара робяцца ўдзельнікамі ўжо тры бакі.

Падчас правядзення даследаванняў прычын узнікнення няспраўнага стану ці адмовы турбакампрэсара ў Судова-экспертнай калегіі абавязкова будзе выкананая поўная разборка турбакампрэсара. Далейшы аб'ём даследаванняў у кожным пэўным выпадку будзе вызначацца і праводзіцца экспертам у гэткім памеры, які дазволіць эксперту даць простыя і адназначныя адказы на ўсе пастаўленыя пытанні экспертызы або, таксама адназначна, заявіць пра немагчымасць дачы змеркавання. Гэткім чынам, кошт экспертызы ў кожным пэўным выпадку будзе вызначацца аб'ёмам даследаванняў.

Зыходзячы з асаблівасцяў рамонту ці замены турбакампрэсара, разнастайнасці выпадкаў узнікнення патрэбы ў правядзенні экспертызы турбакампрэсара экспертамі разглядаюцца наступныя асноўныя варыянты ўзнікнення няспраўнага стану ці адмовы турбакампрэсара:

  • пасля рамонту ці замены турбакампрэсара
    • узнікненне няспраўнага ці непрацаздольнага стану турбакампрэсара непасрэдна адразу пасля рамонту турбакампрэсара ці пасля недоўгачасовага перыяду эксплуатацыі яго пасля рамонту;
    • узнікненне няспраўнага ці непрацаздольнага стану турбакампрэсара адразу пасля ўсталявання новага турбакампрэсара (замены) на рухавік, які быў у эксплуатацыі, без рамонту рухавіка або пасля недоўгачасовага перыяду эксплуатацыі турбакампрэсара пасля ўсталявання новага турбакампрэсара (замены) на рухавік, які быў у эксплуатацыі, без рамонту рухавіка;
  • пасля рамонту ці замены ўласна рухавіка:
    • узнікненне няспраўнага ці непрацаздольнага стану турбакампрэсара адразу пасля рамонту (замены) рухавіка ці пасля недоўгачасовага перыяду эксплуатацыі рухавіка пасля рамонту (замены).

Асноўным пытаннем, якое ставіцца на вырашэнне экспертызы турбакампрэсараў, з'яўляецца пытанне: «Якія прычыны (гэта значыць чаму?) узнікнення няспраўнага стану ці адмовы (выхаду з ладу) турбакампрэсара?» Не менш цікавым для замоўцы экспертызы з'яўляецца і пытанне пра ейны кошт.

Зыходзячы з экспертнай практыкі Судова-экспертнай калегіі, у вялікай колькасці выпадкаў узнікнення няспраўнага стану ці адмовы турбакампрэсараў прычына была выяўлена не ў наяўнасці якіх-небудзь неадпаведнасцяў уласна ў дэталях турбакампрэсара, а ў тых сістэмах рухавіка, у якія інтэграваны турбакампрэсар: у сістэме забеспяэння рухавіка паветрам, у сістэме выпуску газаў, якія адпрацавалі, у сістэме змазвання рухавіка.

Даследаванні турбакампрэсараў (кампрэсараў турбанаддуву, ТКР) у Судова-экспертнай калегіі праводзяцца кваліфікаванымі адмыслоўцамі ў галіне аўтатэхнічнай экспертызы. Экспертыза дазваляе зрабіць выснову пра тое, ці з'яўляецца адмова турбіны гарантыйным выпадкам або не, а заключэнне экспертызы, у сваю чаргу, мае юрыдычную моц і можа быць пададзенае ў судовыя органы пры разглядзе спрэчак.

Пракансультавацца па пытаннях правядзення экспертызы турбакампрэсараў у Судова-экспертнай калегіі Вы можаце па адрасе: г. Мінск, вул. Жукоўскага, д. 11а, 4-ы паверх

або па тэлефонах +375 (17) 317 04 71; +375 (17) 317 04 72; +375 (17) 317 04 73; +375 (17) 317 04 74; +375 (17) 317 04 75; +375 (17) 317 04 76; +375 (29) 390 07 45; +375 (44) 588 60 11.

© М.І.Корань

Судова-экспертная калегія праводзіць у судовым і дасудовым парадку ўсе віды аўтатэхнічных экспертыз.

Экспертыза акалічнасцяў дарожна-транспартнага здарэння (далей -  ДТЗ) разліковымі метадамі з'яўляецца адным з падвідаў аўтатэхнічнай экспертызы.

Для разумення магчымасцяў дадзенага падвіду аўтатэхнічнай экспертызы, а таксама для разгортвання яго зместу далей прыведзеныя кароткае апісанне задач даследавання і найбольш тыповыя пытанні, якія вырашаюцца падчас правядзення экспертызы (пры наяўнасці патрэбных зыходных дадзеных і належнага стану аб'ектаў даследавання).

Экспертыза акалічнасцяў ДТЗ складаецца з экспертнага даследавання дарожна-транспартных сітуацый, разліку параметраў руху транспартных сродкаў, іншых аб'ектаў і пешаходаў падчас ДТЗ, а таксама з аналізу дзеянняў і магчымасцяў кіроўцаў.

Аб'ектамі экспертызы акалічнасцяў дарожна-транспартнага здарэння разліковымі метадамі з'яўляюцца дадзеныя, што змяшчаюцца ў пададзеных на даследаванне матэрыялах і не патрабуюць прававой ацэнкі.

Прадметам падвіду з'яўляюцца фактычныя дадзеныя аб акалічнасці ДТЗ, механізме яго развіцця, дарожным становішчы, тэхнічным стане транспартнага сродку, дзеяннях удзельнікаў ДТЗ і інш.

У рамках экспертызы акалічнасцяў дарожна-транспартнага здарэння разліковымі метадамі вырашаюцца наступныя задачы:

  • Вызначэнне параметраў перамяшчэння транспартных сродкаў і іншых удзельнікаў руху, іх узаемнага становішча ў розных фазах развіцця ДТЗ (хуткасць, выдаленне ад месца ДТЗ у вызначаныя моманты, тармазны і прыпынкавы шлях, становішча на дарозе пры здзяйсненні манеўру і інш.).
  • Устанаўленне тэхнічнай магчымасці ў кіроўцы транспартнага сродку запабегчы ДТЗ у вызначаны момант (момант узнікнення перашкоды ці небяспекі для руху, якія ён быў у стане выявіць), здзейсніць дзеянні, якія рэгламентаваныя правіламі дарожнага руху, каб пазбегнуць здарэння.
  • Вызначэнне адпаведнасці дзеянняў кіроўцы транспартнага сродку патрабаванням правіл дарожнага руху.

Зыходзячы з экспертнай практыкі Судова-экспертнай калегіі, найчасцей на вырашэнне экспертызы акалічнасцяў дарожна-транспартнага здарэння разліковымі метадамі могуць быць пастаўленыя наступныя пытанні:

  • Якая была хуткасць руху транспартнага сродку перад ужываннем тармажэння?
  • Якая магчымая прычына ўзнікнення заносу (перакульвання) транспартнага сродку?
  • Якая велічыня прыпынкавага (тармазнога) шляху транспартнага сродку, прыпынкавага часу ў вызначанай дарожна-транспартнай сітуацыі і дарожных умовах?
  • Ці меў кіроўца транспартнага сродку тэхнічную магчымасць запабегчы ДТЗ у момант узнікнення перашкоды ці небяспекі для руху, якія ён быў у стане выявіць?
  • З якога становішча на праезнай частцы транспартны сродак здзяйсняў манеўр павароту/развароту перад здзяйсненнем ДТЗ?
  • Ці адпавядалі дзеянні кіроўцы транспартнага сродку ў разгледжанай сітуацыі патрабаванням правил дарожнага руху?

Прыведзеныя пералік і змест пытанняў з'яўляюцца арыентоўнымі. У кожным пэўным выпадку яны могуць быць пашыраныя і дэталізаваныя ў патрэбным аб'ёме, сувымерна пастаўленым задачам пры вырашэнни той ці іншай сітуацыі. Таму для канкрэтызацыі пытанняў і вылучэння сітуацыі, пры якой на пастаўленыя пытанні даць адказ будзе немагчыма, зазвычай, трэба правядзенне папярэдняй кансультацыі. У рамках гэткай кансультацыі будзе выраблены папярэдні агляд наяўных матэрыялаў і дакументаў, дадзеныя рэкамендацыі па паданни дадатковай інфармацыі ці іншых аб'ектаў.

Даследаванні акалічнасцяў дарожна-транспартнага здарэння ў Судова-экспертнай калегіі вырабляюцца рознымі метадамі (разліковы, метад экспертнай ацэнкі, мадэляванне з ужываннем ліцэнзійнага праграмнага забеспячэння PC Crash), якія абіраюцца экспертам у індывідуальным парадку, у дачыненні да пэўнай экспертнай задачы і пастаўленых на вырашэнне пытанняў.

Пракансультавацца па пытаннях прызначэння судова-аўтатэхнічнай экспертызы у Судова-экспертнай калегіі Вы можаце па адрасе: г. Мінск, вул. Жукоўскага, д. 11а, 4-ы паверх

або па тэлефонах +375 (17) 317 04 71; +375 (17) 317 04 72; +375 (17) 317 04 73; +375 (17) 317 04 74; +375 (17) 317 04 75; +375 (17) 317 04 76; +375 (44) 588 60 11

© С.А.Кіршанкоў

Судова-экспертная калегія праводзіць у судовым і дасудовым парадку ўсе віды аўтатэхнічных экспертыз.

Траспартна-трасалагічная экспертыза з'яўляецца адным з падвідаў аўтатэхнічнай экспертызы.

Для разумення магчымасцяў дадзенага падвіду аўтатэхнічнай экспертызы, а таксама для разгортвання яго зместу далей прыведзенае кароткае апісанне заданняў даследавання і найболей тыповыя пытанні, якія вырашаюцца падчас правядзення экспертызы (пры наяўнасці патрэбных зыходных дадзеных і належнага стану аб'ектаў даследавання).

Падчас правядзення транспартна-трасалагічнай экспертызы даследуюцца сляды і пашкоджанні на месцы дарожна-транспартнага здарэння (далей – ДТЗ) і на транспартных сродках, якія ўзніклі пры сутыкненнях транспартных сродкаў, наездах транспартных сродкаў на людзей, жывёл, на іншых матэрыяльных аб'ектах, пры перакульваннях транспартных сродкаў і іншых здарэннях, пры супрацьпраўных дзеяннях трэціх асоб, стыхійных бедствах і іншае.

Аб'ектамі транспартна-трасалагічнай экспертызы з'яўляюцца:

  • сляды на транспартных сродках, дарозе, рэчавае становішча ці фрагменты месца ДТЗ;
  • даныя, што змяшчаюцца ў пададзеных на даследаванне матэрыялах і не патрабуюць прававой ацэнкі.

Прадметам транспартна-трасалагічнай экспертызы з'яўляюцца акалічнасці, што ўстанаўліваюцца экспертам пры даследаванні слядоў і пашкоджанняў.

У рамках правядзення транспартна-трасалагічнага даследавання экспертамі Судова-экспертнай калегіі вырашаюцца наступныя задачы:

  • Вызначэнне (рэканструкцыя) механізма развіцця ДТЗ у розных яго фазах.
  • Устанаўленне механізма ўзаемадзеяння транспартных сродкаў пры сутыкненні, вызначэнне аб'ёму ўтвораных пры гэтым пашкоджанняў.
  • Устанаўленне кута ўзаемнага размяшчэння транспартных сродкаў і кірунку ўдару ў момант сутыкнення.
  • Устанаўленне механізма наезду на пешаходаў (жывёл) і нерухомыя перашкоды, вызначэнне аб'ёму ўтвораных пры гэтым пашкоджанняў транспартных сродкаў.
  • Устанаўленне ўзаемнага размяшчэння транспартных сродкаў адносна адзін аднаго і меж дарогі ў момант сутыкнення (наезду), каардынат месца сутыкнення (наезду).
  • Устанаўленне факта руху ці нерухомасці транспартных сродкаў пры сутыкненні ў момант першаснага кантактнага ўзаемадзеяння.
  • Устанаўленне наяўнасці, часу і прычыны пашкоджання шын транспартных сродкаў, гнуткіх тармазных шлангаў і разьбовых злучэнняў.
  • Устанаўленне факта ўзнікнення няспраўнасці дэталяў транспартных сродкаў пасля ДТЗ, прычынна-выніковай сувязі дадзенага факта з разгледжаным ДТЗ.
  • Устанаўленне магчымасці атрымання пашкоджанняў на транспартным сродку пры ўзаемным кантактным узаемадзеянні.
  • Устанаўленне верагоднасці інфармацыі пра механізм развіцця ДТЗ (ад удзельнікаў, сведак і пр.) фактычна ўстаноўленым акалічнасцям.

Таксама могуць вырашацца задачы, якія патрабуюць правядзенне комплекснага даследавання (супольна з іншымі відамі экспертызы). Найбольш часта вырабляюцца транспартна-трасалагічныя экспертызы ў комплексе з наступнымі выглядамі экспертызы:

Пры гэтым на вырашэнне транспартна-трасалагічнай экспертызы могуць быць пастаўленыя наступныя пытанні:

  • Ці маглі быць утвораныя пашкоджанні транспартнага сродку ў вызначаным аб'ёме (узнікненне няспраўнасцяў дэталяў, вузлоў, агрэгатаў транспартнага сродку) пры акалічнасцях разгледжанага ДТЗ?
  • Ці меў месца факт кантактнага ўзаемадзеяння транспартных сродкаў?
  • Якім чынам размяшчаліся транспартныя сродкі ў момант сутыкнення (наезду) адносна адзін аднаго і між дарогі? Дзе размешчанае месца сутыкнення (наезду)?
  • З якой хуткасцю і ў якім кірунку рухаўся транспартны сродак у момант сутыкнення (наезду) або быў ён у гэты момант нерухомы?
  • Якая прычына разбурэння (пашкоджання) шыны (камеры) кола транспартнага сродку, гнуткага тармазнога шланга, разьбовага злучэння? Ці знаходзіцца дадзенае разбурэнне (пашкоджанне) у прычыннай сувязі з ДТЗ (іншым здарэннем)?
  • Ці магло развівацца ДТЗ (у тым ліку з утварэннем вызначанага аб'ёму пашкоджанняў) гэткім чынам, як гэта было паказана кіроўцам (сведкам)?

Прыведзеныя пералік і змест пытанняў з'яўляюцца арыентоўнымі. У кожным пэўным выпадку яны могуць быць пашыраныя і дэталізаваныя ў патрэбным аб'ёме, сувымерна пастаўленым задачам пры вырашэнні той ці іншай сітуацыі. Таму для канкрэтызацыі пытанняў і вылучэння сітуацыі, пры якой на пастаўленыя пытанні даць адказ будзе немагчыма, зазвычай, трэба правядзенне папярэдняй кансультацыі. У рамках гэткай кансультацыі будзе выраблены папярэдні агляд наяўных матэрыялаў і дакументаў, дадзены рэкамендацыі па паданні дадатковай інфармацыі ці іншых аб'ектаў.

Даследаванні пры вытворчасці транспартна-трасалагічнай экспертызы праводзяцца рознымі метадамі (органалептычны, вымяральны, разліковы, метад экспертнай ацэнкі, мадэляванне з ужыткам праграмных і графічных комплексаў і іншыя), якія абіраюцца экспертам у індывідуальным парадку, у дачыненні да пэўнай экспертнай задачы і пастаўленых на вырашэнне пытанняў.

Пракансультавацца па пытаннях прызначэння судова-аўтатэхнічнай экспертызы у Судова-экспертнай калегіі Вы можаце па адрасе: г. Мінск, вул. Жукоўскага, д. 11а, 4-ы паверх

або па тэлефонах +375 (17) 317 04 71; +375 (17) 317 04 72; +375 (17) 317 04 73; +375 (17) 317 04 74; +375 (17) 317 04 75; +375 (17) 317 04 76; +375 (44) 588 60 11

© С.А.Кіршанкоў

Судова-экспертная калегія праводзіць у судовым і дасудовым парадку ўсе віды аўтатэхнічных экспертыз.

Адным з падвідаў аўтатэхнічнай экспертызы з'яўляецца экспертыза тэхнічнага стану дэталяў і вузлоў транспартных сродкаў.

Для разумення магчымасцяў дадзенага падвіду аўтатэхнічнай экспертызы, а таксама для разгортвання яго зместу далей прыведзеныя кароткае апісанне заданняў даследавання і найболей тыповыя пытанні, якія вырашаюцца падчас правядзення экспертызы (пры наяўнасці патрэбных зыходных дадзеных і належнага стану аб'ектаў даследавання).

Рост аўтамабілізацыі ўва ўсім свеце суправаджаецца нязменным удасканаленнем, ускладненнем і падаражэннем транспартных сродкаў, падвышэннем патрабаванняў да іх якаснага абслугоўвання і рамонту. Па розных прычынах якасць вырабу транспартных сродкаў, дэталяў, што выкарыстоўваюцца для іх рамонту, узровень сэрвісу транспартных сродкаў можа быць не заўсёды адпаведным паданым патрабаванням заканадаўства і тэхнічных нарматыўных прававых актаў. Гэта цягне за сабой узнікненне адпаведных спрэчак паміж прадаўцом і пакупніком (транспартныя сродкі, запасныя часткі і інш.), выканаўцам і замоўцам (пры аказанні паслуг па тэхнічным абслугоўванні/рамонту, страхаванню і пр.), якія часцяком маюць вельмі істотны матэрыяльны складнік. Таму дадзены від аўтатэхнічнай экспертызы парой з'яўляецца найбольш важкім довадам у спрэчках пра якасць тавару ці аказанай паслугі. Таксама немагчыма абыйсціся без правядзення гэткай экспертызы пры расследаванні дарожна-транспартнага здарэння (далей – ДТЗ), якое злучанае з наяўнасцю на транспартным сродку якіх-небудзь няспраўнасцяў, што ўплываюць на бяспеку дарожнага руху.

Аб'ектамі экспертызы тэхнічнага стану дэталяў і вузлоў транспартных сродкаў з'яўляюцца:

  • транспартныя сродкі, іх дэталі, вузлы, механізмы, фрагменты;
  • дадзеныя, што змяшчаюцца ў пададзеных на даследаванне матэрыялах і не патрабуюць прававой ацэнкі.

Прадметам экспертызы тэхнічнага стану дэталяў і вузлоў транспартных сродкаў з'яўляюцца фактычныя дадзеныя:

  • аб тэхнічным стане транспартнага сродку;
  • аб акалічнасцях, што прывялі да ДТЗ або да тэхнічнай няспраўнасці транспартнага сродку.

У рамках экспертызы тэхнічнага стану дэталяў і вузлоў транспартных сродкаў вырашаюцца, як вынікае з яе назвы, наступныя задачы:

  • Устанаўленне тэхнічнага стану транспартнага сродку, яго асобных вузлоў, механізмаў, сістэм, агрэгатаў.
  • Устанаўленне прычын і часу ўзнікнення няспраўнасці;
  • Устанаўленне прычынна-выніковых сувязяў паміж няспраўнасцю і ДТЗ ці рамонтам/тэхнічным абслугоўваннем і няспраўнасцю.

Пры гэтым на вырашэнне экспертызы тэхнічнага стану дэталяў і вузлоў транспартных сродкаў могуць быць пастаўленыя наступныя пытанні:

  • Ці знаходзіцца (знаходзіўся ў вызначаны момант) транспартны сродак (механізм, вузел, дэталь) у спраўным (працаздольным) стане? Калі не, то ў чым складаецца няспраўнасць (дэфект), у які момант утварылася?
  • Вытворчы ці эксплуатацыйны характар узнікнення мае дадзеная няспраўнасць?
  • Ці якасна ды ў заяўленым аб'ёме быў выраблены рамонт (тэхнічнае абслугоўванне) транспартнага сродку (вузла, агрэгата)?
  • Якая прычына разбурэння (адмовы, узнікнення няспраўнасці, дэфекту) дэталі (вузла, агрэгата) транспартнага сродку?
  • Ці адпавядае дэталь (вузел, агрэгат) патрабаванням вытворцы транспартнага сродку дадзенай маркі/мадэлі/мадыфікацыі?

Прыведзены пералік і змест пытанняў з'яўляюцца арыентоўнымі. У кожным пэўным выпадку яны могуць быць пашыраныя і дэталізаваныя ў патрэбным аб'ёме, сувымерна пастаўленым задачам пры вырашэнні той ці іншай сітуацыі. Таму для канкрэтызацыі пытанняў і вылучэння сітуацыі, пры якой на пастаўленыя пытанні даць адказ будзе немагчыма, зазвычай, трэба правядзенне папярэдняй кансультацыі. У рамках гэткай кансультацыі будзе выраблены папярэдні агляд наяўных матэрыялаў і дакументаў, дадзеныя рэкамендацыі па ўяўленні дадатковай інфармацыі ці іншых аб'ектаў.

Даследаванні стану дэталяў і вузлоў транспартных сродкаў у Судова-экспертнай калегіі вырабляюцца рознымі метадамі (органалептычны, вымяральны, разліковы, метад экспертнай ацэнкі, і інш.), якія абіраюцца экспертам у індывідуальным парадку, у дачыненні да пэўнага экспертнага задання і пастаўленых на вырашэнне пытанняў.

Пракансультавацца па пытаннях прызначэння судова-аўтатэхнічнай экспертызы у Судова-экспертнай калегіі Вы можаце па адрасе: г. Мінск, вул. Жукоўскага, д. 11а, 4-ы паверх

або па тэлефонах +375 (17) 317 04 71; +375 (17) 317 04 72; +375 (17) 317 04 73; +375 (17) 317 04 74; +375 (17) 317 04 75; +375 (17) 317 04 76; +375 (44) 588 60 11

© С.А.Кіршанкоў

У 1993 гаду скончыў аўтатрактарны факультэт Беларускай дзяржаўнай політэхнічнай акадэміі па спецыяльнасці «Арганізацыя і бяспека дарожнага руху».

З 1993 года па 2005 год працаваў у лабараторыі судовых-аўтатэхнічных даследаванняў НДІ праблем крыміналогіі, крыміналістыкі і судовых экспертыз Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь на пасадах малодшага навуковага супрацоўніка, навуковага супрацоўніка, загадніка сектарам дарожна-транспартных здарэнняў (далей – ДТЗ).

У 1994 годзе прысвоена кваліфікацыя судовага эксперта па вытворчасці экспертыз па спецыяльнасці 7.1 «Даследаванне акалічнасцяў ДТЗ разліковымі метадамі» (пасведчанне №38).

Пасведчанне №38 Кіршанкова Сяргея Аляксандравіча аб прысваенні кваліфікацыі судовага эксперта па вытворчасці экспертыз па спецыяльнасці 7.1 Даследаванне акалічнасцяў ДТЗ разліковымі метадамі

У 1996 годзе прысвоена кваліфікацыя судовага эксперта па вытворчасці экспертыз па спецыяльнасці 7.2 «Даследаванне дэталяў транспартных сродкаў» (паведчанне №54).

Пасведчанне №54 Кіршанкова Сяргея Аляксандравіча аб прысваенні кваліфікацыі судовага эксперта па вытворчасці экспертыз па спецыяльнасці 7.2 Даследаванне дэталяў транспартных сродкаў

У 1998 годзе прысвоена кваліфікацыя судовага эксперта па вытворчасці экспертыз па спецыяльнасці 7.3 «Транспартная трасалогія» (пасведчанне №80).

Пасведчанне №80 Кіршанкова Сяргея Аляксандравіча аб прысваенні кваліфікацыі судовага эксперта па вытворчасці экспертыз па спецыяльнасці 7.3 Транспартная трасалогія

У 2005-2006 гадах працаваў вядучым адмыслоўцам аўтатэхнічных даследаванняў Грамадскага з'яднання «Абарона Спажыўца».

У 2006-2016 гады працаваў у СП ЗАТ «Міленіум Груп» і ТАА «РэдМотарс» на пасадах інжынера па гарантыі, інжынера па якасці СТА, вядучага інжынера СТА.

У перыяд дзеяння пасведчання з 24 красавіка 2009 года працаваў на пасадах судовага эксперта ў наступных судова-экспертных установах:

  • З 2009 года па 2012 год у ЗАТ «Беларуская суднаходная кампанія»;
  • З 2009 года па 2016 год у ТДА «ФедКон»;
  • З 2014 года па 2016 год у ТАА «ПравітЭксперт».

З 2016 года судовы эксперт-адмыслоўца па аўтатэхнічнай экспертызе Судова-экспертнай калегіі.

З 2017 года па дадзены час працуе начальнікам аддзела аўтатэхнічных экспертыз Судова-экспертнай калегіі.

Пасведчанне аб прысваенні кваліфікацыі судовага эксперта №123 ад 24 красавіка 2009 года, выдадзенае Міністрствам юстыцыі Рэспублікі Беларусь на права ажыццяўлення судова-экспертнай дзейнасці, падоўжанае Дзяржаўным камітэтам судовых экспертыз Рэспублікі Беларусь па віду: Судовая аўтатэхнічная экспертыза (тэхнічнага стану дэталяў і вузлоў транспартных сродкаў).

Пасведчанне аб прысваенні кваліфікацыі судовага эксперта №123-1 ад 24 красавіка 2009 года, выдадзенае Міністэрствам юстыцыі Рэспублікі Беларусь на права ажыццяўлення судова-экспертнай дзейнасці, падоўжанае Дзяржаўным камітэтам судовых экспертыз Рэспублікі Беларусь па віду: Судовая аўтатэхнічная экспертыза (транспартна-трасалагічная экспертыза).

Пасведчанне аб прысваенні кваліфікацыі судовага эксперта №123 ад 24 красавіка 2009 года, выдадзенае Міністэрствам юстыцыі Рэспублікі Беларусь на права ажыццяўлення судова-экспертнай дзейнасці, падоўжанае Дзяржаўным камітэтам судовых экспертыз Рэспублікі Беларусь па віду: Судовая аўтатэхнічная экспертыза (высвятленне акалічнасцяў дарожна-транспартнага здарэння разліковымі метадамі).

У 2016 і 2020 годзе павышаў кваліфікацыю ў Дзяржаўнай установе адукацыі «Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі кадраў Дзяржаўнага камітэта судовых экспертыз Рэспублікі Беларусь» (пасведчанні №2471508 і №3138381).

У 2017, 2018 і 2021 годзе праходзіў курсы навучання па аналізе і мадэляванні дарожна-транспартных здарэнняў з выкарыстаннем камп'ютэрнай праграмы PC Crash.

Ліцэнзія, атэстаты і сертыфікаты


  • Ліцэнзія на судова-экспертную дзейнасць

    Діцэнзія на ажыццяўленне дзейнасці па правядзенні судовых экспертыз № 07050/16, якая выдадзена Міністэрствам юстыцыі Рэспублікі Беларусь 25 красавіка 2009 года і зарэгістравана ў Адзіным рэестры ліцэнзій за № 42200000007635.
     

  • Атэстат адпаведнасці на абследаванне будынкаў

    Атэстат адпаведнасці№ 0000160-ОБ трэцяй катэгорыі на выкананне работ па абследаванню будынкаў і збудаванняў, які выдадзены Міністэрствам архітэктуры і будаўніцтва Рэспублікі Беларусь 06 траўня 2016 года.
     

  • Сертыфікат адпаведнасці па СТБ ISO 9001-2015

    Сертыфікат адпаведнасці № BY/112 05.01. 002.01 00821 ад 20 сакавіка 2024 года распаўсюджваецца на аказанне паслуг па вытворчасці судовых экспертыз, адмысловых даследаванняў (экспертыз тавару) і кансультацый па іх; правядзенне вымярэнняў, выпрабаванняў і неразбуральнага кантролю; ацэнку кошту аб'ектаў грамадзянскіх правоў; выкананне праектных работ, акустычных, святлотэхнічных і цеплатэхнічных разлікаў у галіне будаўніцтва і разлікаў у галіне праектавання санітарна-ахоўных зон, сапраўдны да 20 сакавіка 2027 года.
     

  • Сертыфікат адпаведнасці па СТБ ISO 9001-2015

    Сертыфікат адпаведнасці № ВУ / 112 05.01. 002 10350 ад 23 чэрвеня 2020 года распаўсюджваецца на выкананне функцый заказчыка, забудоўшчыка; аказанне інжынерных паслуг пры ажыццяўленні дзейнасці ў галіне будаўніцтва аб'ектаў 1-4 кл. складанасці, уключаючы выкананне функцый заказчыка, забудоўшчыка; аказанне инж. паслуг па комплексным кіраванні будаўнічай дзейнасцю; тэхнічны нагляд за агульнабудаўнічыя працы, добраўпарадкаваннем тэрыторыі, працамі ў галіне водазабеспячэння і каналізацыі, цеплазабеспячэння, газазабеспячэння, электразабеспячэння, сувязі, сігналізацыі, прылады сістэм вентыляцыі, кандыцыянавання, мантажы тэхналагічных трубаправодаў.
     

Кантакты

Адміністрацыя і экспертныя аддзелы
Беларусь, г. Мінск, вул. Жукоўскага, д. 11а, 4-ы паверх
+375 (17) 317 04 71, +375 (17) 317 04 72,
+375 (17) 317 04 73, +375 (17) 317 04 74,
+375 (17) 317 04 76, +375 (29) 109 60 11,
+375 (44) 588 60 11

E-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

Кабінет псіхолага і паліграфолага
Беларусь, г. Мінск, вул. Якубава, д. 80, 15-ы паверх
+375 (29) 397-31-71

Аддзел судовых экспертыз у г. Бабруйску
Беларусь, г. Бабруйск, вул. Пушкіна, д. 159, пам. 4
+375 (225) 70 57 93, +375 (29) 196 60 11

Юрыдычны адрас
Беларусь, г. Мінск, вул. Якубава, д. 80, 15-ы паверх